23 Haziran 2010 Çarşamba

GÜNAYDIN VE REALİTE

Melankolinin kaçınılmaz olduğu ileri sürülen bir bloğun ardından günaydınla karışık bir realite başlığı.. Nasılım:):):)

Ankara Üniversitesi Radyosunu (RADYO İLEF) açmış, odamı “azıcık” toparlamış bulunmaktayım ve en önemlisi bu bu radyoya gene sıkça olduğu gibi müteşekkir kalmaktayım. Hele ki ofis için muhteşem. Sürprizlerine inanamıyorum. Benzer, alışıldık şarkılar arasında, hiç umulmayan bir anda -ben ki yıllardır dinlememe rağmen hala bunu yaşıyorum- inanılmaz bir klasikle karşılaşabilecek olma ihtimali… Sabah sabah daha ne olsun..Benim için İLEF’i farklı kılan o sanırım.

Realitiyle ilgili şu an yazamıyorum:(Sakinliğim kısa sürdü. Antakya Künefe ile ilgili bir sorunumuz varken ve ben bunu düşünürken acil bir sözleşme kontrolü sesleri duyulmaya başlandı! Sözleşme ACİL kontrol edilemeyecek birşeydir.. Bin kere yazsam, söylesem anlatabilir miyim acaba..? Offf...Çalışmalıyım çalışmalıyıımmm!

Kısaca günaydıııınn ve günümüz güzel olsun diyorum şimdilik , sabır diliyorum hepimize.. Herkese öneriyorum. Ufacık da bi ipucum var; sürprizli bir yayın olduğu için sıkça değişebilmekte çalanlar..İlk tıklamada vazgeçmeyin.:))))) Sevgiler;)

http://ilef.ankara.edu.tr/radyo/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder